Acest
site respecta prevederile OUG nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor
in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si ale Directivei 2011/83/UE
a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind
drepturile consumatorilor si noile reglementari Europene GDPR UE 2016/679.
Termenii
si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si
servicii de catre Architerra Concept S.R.L., prin intermediul magazinului virtual
https://www.bitt.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul
expres scris al ambelor parti.
In acest document,
urmatorii termeni vor insemna:
✔ Cumparator: poate
fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau
orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
✔ Vanzator: societate
comerciala Architerra Concept S.R.L., avand sediul social in Str. Dorobantii, Nr.186A, Baicoi, jud. Prahova, numar registru comertului J29104/2012, CUI
RO29574788;
✔ Bunuri
si Servicii: orice proiect la cheie, echipament, material si/sau parte
a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in
Comanda sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre
Vanzator Cumparatorului.
✔ Comanda: un
document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si
Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile
si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca
plata acestora.
✔ Contract: reprezinta
contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta
fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
✔ Site: magazinul
online gazduit la adresa web onlaptop.ro si subdomeniile acestuia.
✔ Cont: Sectiunea
din Site compusa din adresa de e-mail si parola aferenta acesteia, ce permite
Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre
Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site
✔ Drepturi
de proprietate intelectuala (in cele ce urmeaza DPI): toate
drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in
natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi
de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii
pentru oricare din cele de mai sus.
✔ Specificatii: toate
specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt
precizate in comanda.
✔ Diagnosticare: etapa a
actului de reparatie cu scopul de a determina cauza defectiunii echipamentului.
De cele mai multe ori diagnosticare unui defect se poate realiza numai prin
interventia asupra anumitor piese ( condensatori, rezistente, tranzistori,
cipuri BGA, SMD, procesoare, surse, memorii, elemente de carcasa etc.).
✔ Reparatie: Ansamblu
de operatiuni efectuatea asupra unui echipament stricat, uzat, pentru a-l
readuce in stare normala de functionare.
✔ Vicii
Ascunse: Probleme ascunse care nu pot fi descoperite la
receptia/preluarea echipamentului in service.
Prin lansarea unei
comenzi electronice sau telefonice pe site-ul https://www.onlaptop.ro,
Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin
care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din
urmatoarele documente, in ordinea importantei:
- Comanda
(impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare)
- Specificatiile
Cumparatorului (acolo unde este cazul)
✔ In
cazul campaniilor cu limitare a numarului de produse per Client ( Clientul
fiind definit ca acelasi consumator sau aceeasi persoana juridica (nume de
companie) sau acelasi numar de telefon sau aceeasi adresa de livrare sau
aceeasi adresa de facturare), lansarea mai multor comenzi avand comune oricare
din situatiile mentionate anterior duce la anularea acestora.
✔ Daca
Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a
termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera
finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica
(e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare
de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o
comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
✔
Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a
atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care
indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
✔
Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si
sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor
de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de
spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi
incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai
relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul
sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
✔
Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea
opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica
contact. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin
injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona
informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
✔
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce
tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul
acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru
toate obligatiile contractuale.
✔
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui
unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre
informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si
insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea Architerra Concept S.R.L. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al
proprietarului.
✔ Toate
planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre
Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in
proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea
contractului. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau
orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu
privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
✔ In
cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a
Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de
finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune
suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale
sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate
cu termenele stabilite.
✔In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa
plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este
obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
✔In cazul in
care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea
produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta
incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.
✔Termenul de finalizare, daca nu
este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de 30 de zile de
la plasarea comenzii.
✔
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile
livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile
necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
✔ Daca
se doreste refacturare, modificarea datelor de facturare presupune stornarea
facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar
in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc
valoarea de 500 lei.Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este
posibila doar in variantele: persoana juridica – persoana juridica sau persoana
fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.
✔ Pentru
componentele achizitionate de la BiT Service, se poate opta pentru montaj
contra cost. Pentru desigilarea produselor si asamblarea acestora este necesara
achitarea in prealabil a unui avans sau a intregii sume. In cazul utilizarii de
componente care nu sunt achizitionate de la Architerra Concept S.R.L.,, nu ne
asumam responsabilitatea compatibilitatii. Testarea se face prin instalarea unei
distributii Ubuntu Linux (software opensource si gratuit).
✔ Pentru
produsele achizitionate impreuna cu serviciul Testare produs exista
posibilitatea de a fi solicitata achitarea in prealabil a unui avans sau a
intregii sume, in vederea desigilarii si testarii produselor.
✔
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care
rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii,
calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare
in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa
pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). Daca clientul nu este
de acoard cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul
achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la
distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de urgenta nr.
34/2014.
✔
Vanzatorul NU aplica plata defalcata a TVA, conform Registrul persoanelor care
aplică plata defalcată a TVA.
✔
Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul
va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de
catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de
transport, consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta
Romana. Daca clientul doreste, poate utiliza serviciul nostru de livrare,
situatie in care se va opri suma de 20 Lei din valoarea produsului returnat,
conform contractului nostru cu firma de curierat.
✔
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul
produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.
LIVRARE
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile prin curier catre
Cumparator sau sa le predea personal la un punct de lucru inregistrat.
TRANSPORT - AMBALARE
In
afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit,
Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile
si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern
cu care Vanzatorul colaboreaza.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare
a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare
pe un mediu durabil (tiparit / mail sau pe site in contul
Cumparatorului).Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe
teritoriul Romaniei.
SERVICII LA FATA
LOCULUI
Vanzatorul
poate asigura, la solicitarea expresa a Cumparatorului servicii constand in
descarcarea, instalarea, pornirea si acceptarea livrarii. Aceste servicii vor
fi negociate direct intre Vanzator si Cumparator, in ceea ce priveste pretul,
conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.
SERVICII LA FATA
LOCULUI
Vanzatorul
poate asigura, la solicitarea expresa a Cumparatorului servicii constand in
descarcarea, instalarea, pornirea si acceptarea livrarii. Aceste servicii vor
fi negociate direct intre Vanzator si Cumparator, in ceea ce priveste pretul,
conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.
SERVICIUL DESCHIDERE
COLET LA LIVRARE
Vanzatorul
poate oferi, la solicitarea expresa a Cumparatorului sau gratuit, pentru
anumite produse serviciul de deschidere colet la livrare. Sunt asigurate în acest
fel condițiile ca la primirea coletelor să se verifice atât
starea ambalajelor exterioare cât și
aspectul vizual al conținutului acestora. Semnătura de primire certifică că
produsele au fost livrate corespunzător.
✔Acceptarea
va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu
caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul
descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme
specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele
si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a
imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De
asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile O.U.G. 34/2014 si va aplica
politica de returnare. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca
actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese
catre Cumparator, in conditiile legislatiei.
✔Orice
marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi
refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.
Pe
langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in
Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de un furnizor al
Vanzatorului, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non
conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor,
cu exceptia uzurii normale, pentru perioada de 12 luni de la data emiterii
facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de
garantie.
✔Toate reparatiile electronice in care s-au inlocuit piese au garantie
3 luni exceptie facand laptop-urile care au fost in alte service-uri si
interventiile la cipurile grafice foarte vechi (sub 2010 an fabricatie).
Elementelor de carcasa nu prezinta garantie, va rugam sa faceti toate
verificarile necesare la ridicarea computerului, orice problema semnalata dupa
ridicarea computerului nu se va lua in considerare.
✔Tastaturi, HDD, SSD, Memorii
RAM, Unitati Optice, Baterii beneficiaza de 12 luni Garantie.
✔Display-urile de o
garantie de 24 luni.
Garantia
pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garante emis de
producator/importator se solutioneaza la sediul Architerra Concept SRL prezentat
in pagina de contact (www.bitt.ro ) de catre Bit Service prin
repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect.
Tot
ceea ce este precizat in cuprinsul certificatului de garantie se considera
acceptat de parti prin semnarea prezentului document.
✔Va rugam sa solicitati personalului
nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea
unei colaborari profitabile pentru ambele parti.
S-au facut probe de
functionare de fata cu clientul, s-a aratat modul de utilizare a produsului,
clientul este de acord cu calitatea si pretul produsului.
✔Termenul
de garantie este din momentul livrarii/ridicarii produselor.In cazul in care
solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional),
solicitantul va achita eventualele costuri de diagnosticare (stabilite de
unitatea de service).Produsele neridicate de la unitatea de service in termen
de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si
predate centrelor de colectare.
✔Proprietatea
asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii
din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin
livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier
sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de
personalul Vanzatorului).
In
cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa
permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci
doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a
acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor
expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si
reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.
✔Vanzatorul
va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la
realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea,
asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea
Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.
✔Vanzatorul
nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau
oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre
Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care
rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special
pentru pierderea produselor.
Promotiile
sunt valabile in limita stocului disponibil.
.✔Vanzatorul
va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de
orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din
obligatiile contractuale.
✔Vanzatorul
face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si
caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici
sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu,
Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul
inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate,
Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui
produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la
momentul plasarii comenzii.
✔Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile
Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
✔Daca
vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie,
Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de
actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare.
✔Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi
fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor,
mentionat pe site-urile Vanzatorului.
Nici
una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale
contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de
forta majora.
Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului
partilor si care nu poate fi evitat.
ATENTIE!
✔La
returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va
achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca
renunti la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in
aceeasi stare in care au fost livrate catre Vanzator. Notificarea in scris se
face prin intermediul formularului de Retur, disponibil in sectiunea de
"Retururi/Garantii" din contul utilizat la cumpararea produsului.
✔Prezentul
contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si
executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in
care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele
judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului
Daca
una sau mai multe prevederi sunt in conflict cu oricare cerinta legal
aplicabila, numitele prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui
impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul
prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti
independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de
a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.
✔Termenii si
conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau
verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract
si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de
ambele parti.
Pentru
plasarea unei comenzi, persoanele minore trebuie sa aiba consimtamantul
reprezentantilor legali.
Service
Bit Service. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce
manifesta comportament si limbaj neadecvat, in scris sau verbal (agresiv,
licentios etc.), au in istoricul comenzilor livrari refuzate, folosesc in mod
abuziv dreptul de retur in 14 zile.
TERMENI SI CONDITII IN
VEDEREA PRELUARII UNUI ECHIPAMENT IN SERVICE PENTRU REPARATIE
IMPORTANT!
In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 clientul este de acord cu
urmatoarele :
✔
Electronicele pot avea VICII ASCUNSE, fara manifestare vizibila, dar se pot
agrava in timpul diagnozei sau pot duce la defectarea aparatului. OnLaptop NU
ESTE RESPONSABIL PENTRU VICII ASCUNSE.
✔ Orice
laptop este compus din carcasa, placa de baza, display, tastatura, touchpad,
hdd/ssd, memorie RAM etc., este posibil ca dupa reparatia placii de baza sa mai
avem si alte componente defecte pe care le descoperim numai dupa ce laptopul
porneste si putem continua testarea.
✔
OnLaptop nu isi asuma responsabilitatea pentru laptop-urile care prezinta
defecte majore ale carcaei cu joc de balamale, elemente de carcasa sparta sau
cu bucati lipsa ce nu pot fi reparate si clientul refuza inlocuirea acestora.
Mentionam ca prin procedura de dezasamblare a unui astfel de echipament exista
riscul deteriorarii mai accentuate, ducand astfel la imposibilitatea de a mai
putea fi asamblat corect.
✔
DIAGNOSTICAREA este GRATUITA doar dacă LAPTOPUL SE REPARA LA
NOI. In cazul in care nu se dorește reparatia dupa ce
diagnosticarea a fost efectuată, aceasta este contra cost si se achita o taxa de 150 lei.
✔ In
cazul telefoanelor si tabletelor, in procesul de verificare, conform cerintelor
producatorilor, se poate efectua actualizarea versiunii de soft. In cazul in
care se realizeaza actualizarea versiunii de soft, agenda telefonica si/sau
alte setari se vor pierde. Va recomandam sa va efectuati copii de siguranta de
pe agenda telefonice, fotografii, setari si/sau aplicatii personale.
✔
DIAGNOSTICAREA LAPTOP-URILOR CARE AU PROBLEME LA PLACA DE BAZA SE FACE IN MAXIM
2 ZILE lucratoare iar reparatiile intre 2 si 10 zile lucratoare, dupa acordul
telefonic al clientului si dupa achizitia pieselor necesare reparatiei.
Exceptie fac laptopurile care au avut contact cu lichide sau au fost in alt service
pentru reparatie.Diagnosticarea unui defect se poate realiza numai prin
dezasamblarea laptopului si interventia asupra anumitor piese (condensatori,
rezistente, tranzistori, cipuri BGA, SMD, procesoare, surse, memorii, elemente
de carcsa etc).
✔ In cazul
in care piesele necesare pentru reparatie sau inlocuire nu se afla in depozitul
nostru ajung in maxim 2 zile daca sunt comandate din Romania si in maxim 4 luni
daca sunt comandate din afara tarii.
✔BIT Service nu este responsabil pentru lipsa anumitor componente care nu sunt
vizibile si a caror existenta nu poate fi verificata la prealuarea unui
echipament in service (Ex: HDD, SSD, Memorie RAM, Modul Wi-Fi etc.) In cazul in
care tehnicianul constanta lipsa oricaror componente clientul va fi informat in
cel mai scurt timp posibil.
✔
OnLaptop nu este responsabil pentru datele clientului aflate pe SSD, HDD sau
orice alta memorie interna. Va recomandam sa va delogati de pe aplicatiile
personale (social media, e-mail, instant messenger) si sa dezactivati parolele
ce restrictioneaza accesul la produs. Odata ajuns in service, produsul va fi
accesat de catre un tehnician care il va testa cu scopul de a identifica si
remedia defectul reclamat. Datele dvs personale de pe dispozitiv sunt
confidentiale si nu vor fi procesate/copiate.
✔
Subsemnatul, in calitate de client, declar ca sunt de acord ca OnLaptop sa
efectueze o constatare a defectului si a naturii acesteia, constatarea
fiindu-mi opozabila. Declar ca sunt de acord ca unitatea sa presteze servicii
de diagnosticare, reparatie (hardware sau software) si asistenta tehnica pentru
produsul predat. Prin predarea produsului declar ca nu doresc sa particip la
diagnosticarea si reparatia acestuia in unitatea de service.
✔
Produsul care este trimis in service si nu este ridicat/revendicat de catre
client in termen de maxim 6 luni de la data la care a fost notificat de
Onlaptop pentru a-l prelua, se considera abandonat, iar Onlaptop are dreptul sa
dispuna cu privire la acesta dupa cum considera de cuviinta.
TERMENI SI CONDITII
PENTRU REPARATIILE EFECTUATE DE BiT SERVICE
IMPORTANT!
In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 clientul este de acord cu
urmatoarele :
✔
Produsele identificate in acest certificat pe baza denumirii comerciale,
beneficiaza de garantie in conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul
Consumului, modificata prin Legea nr. 161/2010 si Legea nr. 449/2003 privind
vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata
prin Ordonanta nr. 9/2016
✔ La
solicitatrea acordarii garantiei pentru un produs comercializat de societatea
noastra, este necesar sa il prezentati in ambalajul original si cu toate
accesoriile cu care a fost livrat, insotit de certificatul de garantie, o copie
dupa facture sau bounul fiscal si de o mentionare scrisa a defectului
constatat.
✔ Va
rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care
v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele
parti.
✔
Modificarile de configurare si utilizare incorecta sau nelicentiata a
produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere.
✔
Termenul de garantie este din momentul livrarii/ridicarii produselor. In cazul
in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs
functional), solicitantul va achita eventualele costuri de diagnosticare
stabilite de service. OnLaptop are dreptul ca atunci cand considera ca
actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese
catre Cumparator, in conditiile legislatiei.
GARANTIA
PENTRU SERVICII DE REPARATII NU ACOPERA URMATOARELE SITUATII
✔
Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produsului datorate accidentelor,
vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a altor factori
independent de Producator.
✔
Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex. Tensiune de alimentare
necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, conectare la PC fara
impamantare, actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate
etc.).
✔
Utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati, altele
decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat
sau in afara specificatiilor sale tehnice.
✔
Nerespectarea instructiunilor de utilizare sau instalare prevazute in manualul
produsului.
✔
Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele
produse, aprobate sau recomandate de catre Producator.
✔
Schimbarea starii originale a produsului prin interventii neautorizate.
✔ Lipsa
etichetelor sau sigiliile produsului lipsesc sau sunt deteriorate ;
✔
Deteriorari ale mecanismului produselor in urma unei manipulari
necorespunzatoare (produse lovite sau sparte,crapate, chip-uri arse, circuite
exfoliate sau oxidate; memorii cu pini lipsa;
✔ Monitoar
sau display LCD/TFT cu un numar maxim de 3 pixeli albi, 3 pixeli negri sau un
total de 7 subpixeli nefunctionali sunt considerate in parametrii normali de
functionare, obiectul garantiei facand doar produsele ce depasesc aceste
valori;
✔
Defectiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garantie.
✔
Produsele consumabile, programele si licentele software care nu pot fi
reutilizate si astfel nu beneficiaza de garantie
✔
Elementele de carcasa sparte, lovite (va rugam sa faceti toate verificarile
necesare la ridicarea laptopului, orice problema semnalata dupa ridicarea
laptop-ului nu se va lua in considerare.)
✔
Reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor aparute ca urmare a
motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare
pentru piese de schimb, manopera si transport, agreate in prealabil cu
Consumatorul.
GARANTIE PRODUSE PENTRU
PRODUSELE ACHIZITIONATE DE PE SITE
IMPORTANT!
In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 clientul este de acord cu
urmatoarele :
✔ Produsele
identificate in acest certificat pe baza denumirii comerciale, beneficiaza de
garantie in conformitate cu Legea nr.296/2004 privind Codul Consumului,
modificata prin Legea nr.161/2010 si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea
produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata prin
Ordonanta nr. 9/2016
✔ Durata
medie de utilizare a produselor este de 3 ani.
✔
Asigurarea garantiei se face gratuit la sediul furnizorului, in zilele
lucratoare. Aducerea la starea de conformitate se va face in primul rand prin
repararea produsului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data la
care consumatorul, dupa caz, a adus la cunoştinţă vânzătorului
lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori
persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare preluare.
✔ Timpul
de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate apărute în
cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie legală de
conformitate şi cel al garanţiei comerciale şi curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la
cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul
prezentării produsului
✔ la vânzător/unitatea
service până la aducerea produsului în stare
de utilizare normală şi, respectiv, al notificării în scris
în
vederea ridicării produsului.
✔ Atunci
cand produsele de folosinta indelungata, defectate in termenul de garantie
legala de conformitate nu pot fi reparate sau cand durata cumulată de
nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în
termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10%
din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau
acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.
✔
Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în
cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care
curge de la data preschimbării produsului.
✔
Furnizorul nu va fi raspunzator, in cazul defectarii produsului, pentru
pierderea informatiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii suferite
de beneficiar in urma acestor pierderi, obligatia furnizorului fiind numai de a
repara sau inlocui produsul defect. Furnizorul nu este raspunzator de
deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de catre
beneficiar.
✔
Acumulatorii (baterii recincarcabile) beneficiaza de 6 luni garantie de la data
achizitiei, cu exceptia situatiilor in care se precizeaza altfel.
OBLIGATIILE
BENEFICIARULUI
✔ Pentru
a putea beneficia de garantie, este obligatorie prezentarea facturii si a
certificatului de garantie. Produsul va fi insotit de toate accesoriile cu care
s-a achizitionat si livrat.
✔ Sa
pastreze integritatea sigiliilor vanzatorului/producatorului, respectiv ale
executantului operatiilor de service. Alimentarea se va face numai de la o
retea electrica cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de
producator. Vor fi folosite numai a elemente de cablaj originale ale
echipamentelor. Vor fi respectate instructiunile de utilizare ale
echipamentelor, conform indicatiilor tehnice date de vanzator, respectiv de
executantul operatiilor de service. Va pastra documentatia primita odata cu
echipamentul, pe toata durata perioadei de garantie.
✔
Recomandam ca produsul sa fie insotit de ambalajul original pentru a se asigura
integritatea produsului pe durata transportului.
✔
Modificarile de configurare si utilizare incorecta sau nelicentiata a
produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere.
✔ Va
receptiona produsul intr-un termen maxim de 30 de zile dupa notificarea de
reparare primita de la furnizorul de service.
✔
Defectiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garantie.
GARANTIA
PRODUSULUI NU ACOPERA URMATOARELE SITUATII
✔ Deteriorari
termice, mecanice si plastice ale produsului datorate accidentelor,
vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a altor factori
independent de Producator.
✔
Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex. Tensiune de alimentare necorespunzatoare,
impamantare inexistenta sau gresita, conectare la PC fara impamantare, actiuni
ale substantelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc.).
✔
Utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati, altele
decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat
sau in afara specificatiilor sale tehnice.
✔
Nerespectarea instructiunilor de utilizare sau instalare prevazute in manualul
produsului.
✔
Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele
produse, aprobate sau recomandate de catre Producator.
✔
Schimbarea starii originale a produsului prin interventii neautorizate.
✔ Lipsa
etichetelor sau sigiliile produsului lipsesc sau sunt deteriorate ;
✔
Deteriorari ale mecanismului produselor in urma unei manipulari
necorespunzatoare (produse lovite sau sparte,crapate, chip-uri arse, circuite
exfoliate sau oxidate; memorii cu pini lipsa;
✔
Monitoar sau display LCD/TFT cu un numar maxim de 3 pixeli albi, 3 pixeli negri
sau un total de 7 subpixeli nefunctionali sunt considerate in parametrii
normali de functionare, obiectul garantiei facand doar produsele ce depasesc
aceste valori;
✔
Defectiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garantie.
✔
Produsele consumabile, programele si licentele software care nu pot fi
reutilizate si astfel nu beneficiaza de garantie
✔
Elementele de carcasa sparte, lovite (va rugam sa faceti toate verificarile
necesare la ridicarea laptopului, orice problema semnalata dupa ridicarea
laptop-ului nu se va lua in considerare.)
✔
Reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor aparute ca urmare a
motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare
pentru piese de schimb, manopera si transport, agreate in prealabil cu
Consumatorul.
ALTE
INFORMATII IMPORTANTE
✔
Garantia furnizata nu afecteaza drepturile Beneficiarului consumator conform cu
legislatia aplicabila in vigoare privind vanzarea produselor si garantiile
asociate acestora.
✔
Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei.
✔ Pentru
sugestii, sesizari sau reclamatii privind produsele si serviciile BiT Service te
rugam sa faci click < aici > pentru a merge la formularul de
contact.
created with
WordPress Website Builder .